نازک تر از نسیم...زلال تر از باران...

به نام تک میکانیک قلب های تصادفی

نازک تر از نسیم...زلال تر از باران...

به نام تک میکانیک قلب های تصادفی

به خدا دیگه تموم شد

سلام دوستای گلم   خوبید

مهناز جون آقا کاظم و بقیه رفقا   همتون خوبید

امشب دیگه باید حرف دلمو بزنم

به خدا نمیخواد منو   نمی دونم چرا  اعصاب جمله بندی ندارم ولی به عینه رو در رو بهم گفت نمیخوامت  حال ندارم بیشتر بنویسم ببخشید

نظرات 5 + ارسال نظر
کاظم چهارشنبه 4 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:06 ق.ظ http://lonlyviolon.blogsky.com

سلام
من نمی دونم چی باید بگم
چون من هم از این .....
ولی محمد عزیز می دونی که دنیا همین جا تموم نمی شه
شاید حکیمه تو یه نفر دیگس
باید دنبال حکیمه خودت باشی

نمی دونم الان چه حالی داری
ولی دوست دارم حالا قوی تر باشی
شاید خدا می خواد حکیمه خودتو بهت بده
شاید بگی تو همونو می خوای
ولی یادت نره عشق یکطرفه وحشتناک ترین چیز تو دنیاست
تو رو می سوزونه
آتیش می زنه
و آبت می کنه
در صورتی که طرف مقابلت هیچ حسی ، درکی در این مورد نداره

محمد جان شاید زمان اون نرسیده که تو به حکیمت برسی
پس نامید نباش
دنبال عشق باش
عشقی که دوطرفست
دوستی که دو سویه است
گاهی خدا اگه چیزی بهمون نمی ده
می خواد بهترشو بده
عجله نباید کرد

الان حالت خوب هست ؟
مراقب خودت باش
و واسم بمویس که حالت چطوره
منتظرم

مهناز چهارشنبه 4 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:45 ب.ظ http://since1989.blogsky.com/

ای بابا ..محمد ..اخه پسر این چه جور عاشق شدن ..عشق یه طرفه اخرش به بن بست می رسه ..می خواستی بگی خواستن ما همین جوری ..می خوای بخواه نمی خوای نخواه ...نمی خواهم منو بخوای زوری ..به قول اقای صولتی ...بازم خودت می دونی ..اگه از ته دل اینو گفت که دیگه بی خیال بشو اگه نه ...نمی دونم ...بهر حال اگه توی چشم کسی که عشقت رو نمی فهمه هر چی بیشتر بخوای اوج بگیری کوچکتر می شی ...بازم خودت می دونی ..ارزو می کنم که تصمیم درستی بگیری ..هم تو هم حکیمه

مهناز چهارشنبه 11 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:09 ب.ظ

سلام محمد ..کجایی پسر ..خبری ازت نیست ...اگه رفتی مرد بشی و از این حالت پسر کوچولویی در بیای بهت تبریک می گم و برات ارزوی موفقیت می کنم
شب قدر است و من قدری ندارم چه سازم توشه قبری ندارم مبادا لیلته القدرت سر آید ... گنه بر ناله ام افزونتر آید.. مبادا ماه تو پایان پذیرد ...ولی این بنده ات سامان نگیرد . التماس دعا ./

کاظم پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:41 ق.ظ http://lonlyviolon.blogsky.com/

تو نگفتی که نیای به من سر یزنی می میرم
تو نگفتی که بری از پیش من عزا به دل می گیرم

محمد جان کجایی؟

کاظم سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:37 ق.ظ http://lonlyviolon.blogsky.com

سلام
این شونصدمین بار که می آم وبلاگت هیچ خبری ازت نیست
معلوم کجایی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد