نازک تر از نسیم...زلال تر از باران...

به نام تک میکانیک قلب های تصادفی

نازک تر از نسیم...زلال تر از باران...

به نام تک میکانیک قلب های تصادفی

بد شانسی

سلام به همه شما دوستان گل خوبید؟  راستش رو بخواهید من خیلی دلم گرفته

میدونید چرا؟.... 

آخه من الان ۳ ماهه به یه دختر دل بستم  و قبل از این ماجرا اون دختر برا یه نفر دیگه بود

ولی من نمیدونم جرا با کمال حماقت های اون پسر عزیز من باز دوستش داشت و هر کاری میگفت میکرد . ولی...

من الان شاید بگم بیشتر از هر کسی تو زندگی دوسش دارم و میخوامش  و حتی یه بار هم به خودم اجازه ندادم با کمال غرورم این دختر از دستم ناراحت بشه ولی تا چیزی میشه دلمو میشکونه   حتی وقتی ازش میخوام بیاد پیشم همش بونه میگیره در صورتی که حتی اگه یه بار اون پسر ازش میخواست سریع خودشو میرسوند واقعا به اون آدم حسودیم میشه و به خاطر این زندگی نکبت از خودم متنفرم  حقم نیست زنده باشم  وقتی زندم میخئام حسرت لحظه هامو بخورم ولی اگه نباشم خیالم راحته عشقم دیگه نیست و نمیخوام حسرت بخورم

نظرات 4 + ارسال نظر
صادق شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:09 ب.ظ http://www.digari.tk

شما که انواع عشق رو خوب تعریف کردید. خوتون این تعریف رو نخوندید؟ چرا این طور با خودتون و هویت و شخصیت خود بازی می‌:نید. به نظر من شما با خود کنار بیایید و ببینید که این عشق جزء کدئام دسته از عشق‌ّای زیر می‌باشد.
خدانگهدار دوست عزیزم

مهناز شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:56 ب.ظ http://ziggy.blogsky.com/

سلام محمد ...نبینم همسایه دیوار به دیوارمون ناراحت ...چرا اخه این طوری شده ..مرگ یکبار و شیون هم یکبا رمثله یه مرد باهاش حرف بزن ...یا دوستت داره یا نداره ...عشق یکطرفه که فایده نداره اخه ....موفق باشی

کاظم یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:00 ق.ظ http://lonlyviolon.blogsky.com

سلام
چقدر بد که ادم کسی رو دوست داشته باشه ، واسش بمیره ولی طرفش عین خیالش هم نباشه

شاید شخص مورد علاقه تو هم تو رو دوست داره
و اگه بهونه می گیره می خواد که تو ناز کشی کنی که این کار عاشقاست
و اگه به حرف اون پسره بیشتر گوش می کرده به این دلیل بوده که دوستیشون یکطرفه بوده
نمی دونم ولی من ناراحت میشم وقتی با اینجور مسائل روبرو می شم
امیدوارم به عشقت برسی

بودیم و کسی پاس نمیداشت که هستیم
باشد که نباشیم و بدانند که بودیم

ولی مطمئن باش حتما به عشقت می رسی تنها اگه بخواهی
ولی باید عشقت رو پیدا کنی
اگه پیدا کردی ، پیگیرش باشی

سخت ادم در این زمینه ها اضهار نظر کنه
هیچ وقت نخواه که نباشی
تو هستی پس باش و تلاش کن
آن چیزی که لایق توست بدست می آوری و آن چیزی که لیاقت تو را ندارد از تو فاصله می گیرد

ای عشق نمی بینی که محمد منتظر توست
که در جان جانانش روی
و به جانانش بگویی که محمد تو را دوست دارد
شاید بیدار شود خفته دلی
و چه بسیار دلان خفته

و سعی کن تو این رابطه خوت رو با کسی دیگه مقایسه نکنی
و اصلا به اون پسر دیگه فکر نکنی

عاشق بمان

مهناز چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:06 ب.ظ http://ziggy.blogsky.com/

سلام شب خوش همسایه ..خوبی ؟ تقصیر خودت دیگه دیوار وبلاگت کوتاه ما هی از این بغل سرک می کشیم ....ببینم من نمی دونم مریم جون چی می خواهد بگه ولی من اگه جای تو بودم همچین دعایی نمی کردم ..جای اون می گفتم خدایا همه عاشق ها رو به هم برسون ..این که بهتره...خوب دیگه ما رفع زحمت می کنیم ...فعلا خدانگهدار محمد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد