نازک تر از نسیم...زلال تر از باران...

به نام تک میکانیک قلب های تصادفی

نازک تر از نسیم...زلال تر از باران...

به نام تک میکانیک قلب های تصادفی

گفتم: «بمان!» و
                                                   گفتم: «بمان!» و نماندی
!
                                                              رفتی،

   بالای بام آرزوهای من نشستی و پایین نیامدی
!
   گفتم: نرد بان ترانه تنها سه پله دارد

                                             سکوت ...... صعود ....و سقوط
!
   تو صدای مرا نشنیدی و من

                                           هی بالا رفتم، هی افتادم!
                                           هی بالا رفتم، هی افتادم
...
   تو می دانستی که من از تنهایی و تاریکی می ترسم،

   ولی فتیله فانوس نگاهت را پایین کشیدی
!
   من بی چراغ دنبال د فترم گشتم،

   بی چراغ قلمی پیدا کردم
                                          و بی چراغ از تو نوشتم
!
                                          نوشتم، نوشتم
...
   حالا همسایه ها با صدای آواز های من گریه می کنند
!
   دوستانم نام خود را در دفاترم پیدا می کنند و می خندند
!
      عده ای سر بر کتابم می گذارند و رؤیا می بینند!

   

                                                                                                                         اما چه فایده؟
                                                                                       هیچکس از من نمی پرسد،
                                                  بعد از این همه ترانه بی چراغ 
  چشمهایت به تاریکی عادت کرده اند؟

                                                                                  همه آمدند، خواندند، سر تکان دادند و رفتند
!
                                                                                          حالا،دوباره این من و  این تاریکی و ُ
 
                                                                                         این از پی کاغذ و قلم گشت.
                                        
    گفتم : « - بمان!» و نماندی    

اما به راستی، ستاره ی نیاز و نوازش                       
   اگر خورشید خیال تو
   اینجا و در کنار این دل بی درمان نمی ماند،
   این ترانه ها در تنگنای تنهایی ام زاده می شدند؟

 

 

در تاریکیه شب 3 شمع روشن کردم

اولی برای بودنت ,

 دومی برای دیدنت

و سومی برای بوسیدنت .

در آخر هر 3 را خاموش کردم

 برای در آغوش گرفتنت ...

<<؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ >>

 

نمیخوام بگم که قدر یه دنیا دوستت دارم... چون دنیا یه روز تموم میشه...

نمیخوام بگم که مثل گلی... چون گل هم یه روز پژمرده میشه...

 نمیخوام بگم که سیاهی چشمات مثل شبهای پر ستاره اس... چون شب هم بالاخره تموم میشه...

 نمیخوام بگم که مثل اب پاک و زلالی... چون اب که همیشه پاک نمیمونه...

نمیخوام بگم که دوستت دارم... بلکه من عاشقتم...

چقدر سخته هر لحظه با تو بودن اما از تو دور بودن...

<<؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟>>

بچه ها شوخی شوخی به گنجشکها سنگ می زنند...

 و گنجشکها جدی جدی می میرند...

آدمها شوخی شوخی زخم می زنند...

و قلبها جدی جدی می شکنند...

و تو شوخی شوخی لبخند می زنی...

 و من جدی جدی عاشق میشم...

 

<<؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟>> 

 

سکوتی سرد درثانیه هایی که قلبم نمیداند بطپد یا بایستد؟؟؟

 بیخوداز خود فقط امیدوارم که توراببینم شاید که قلبم طپیدن را از سر بگیرد

 ولی ای وای.... که فرشته نجات من

 با آتش این عشق قلب کسی دیگر را به طپیدن وا میدارد

 ای وای ای وای من چرا منتظرم قلبم که پیش از آرزویم ایستاده است

<<؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟>>

آری تنها تو را می خواهم.... 

 

حرفا دیگه تموم شدن

برا گفتن تودلم حرفی ندارم

اشکا دیگه تموم شدن

برای گریه تو چشام اشکی ندارم ...

 

دفتر عشـــق که بسته شـد

 

دیـدم منــم تــموم شــــــــــــــــــدم

 

خونـم حـلال ولـی بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدون

 

به پایه تو حــروم شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم

 

اونیکه عاشـق شده بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــود

 

بد جوری تو کارتو مونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد

 

برای فاتحه بهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت

 

حالا باید فاتحه خونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد

 

تــــموم وســـعت دلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو

 

بـه نـام تـو سنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد زدم

 

غــرور لعنتی میگفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت

 

بازی عشـــــقو بلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم

 

از تــــو گــــله نمیکنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

 

از دســـت قــــلبم شاکیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

 

چــرا گذشتـــم از خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــودم

 

چــــــــراغ ره تـاریکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیم

 

دوسـت ندارم چشمای مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

 

فردا بـه آفتاب وا بشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

 

چه خوب میشه تصمیم تــــــــــــــــــــــــــــــــو

 

آخـر مـاجرا بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشه

 

دسـت و دلت نلــــــــــــــــــــــــرزه

 

بزن تیر خــــــــــــــــــلاص رو

 

ازاون که عاشقــــت بود

 

بشنواین التماس رو

 

 

 

 

   برای عشق تمنا کن ولی خار نشو.

          

                برای عشق قبول کن ولی غرورت را از دست نده .

 

  برای عشق گریه کن ولی به کسی نگو.

            

              برای عشق مثل شمع بسوز ولی نگذار پروانه ببینه.

 

  برای عشق پیمان ببند ولی پیمان نشکن .

           

            برای عشق جون خودتو بده ولی جون کسی رو نگیر .

 

    برای عشق وصال کن ولی فرار نکن .

          

             برای عشق زندگی کن ولی عاشقونه زندگی کن .

 

   برای عشق بمیر ولی کسی رو نکش .

       

              برای عشق خودت باش ولی خوب باش 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهناز دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:04 ب.ظ http://ziggy.blogsky.com/

سلام و بسی درود بر هسایه دیوار به دیوارم که پرچین دلش کوتاه و گاه و بیگاه لب دیوارش میام ..خوبی محمد ؟نفرمایید ..دست شما درد نکنه توی همسایگی خوب نیست که بگی سایه ام سنگین شده ...من که همیشه جویای احوالتون هستم اخه ...اخرین بار هم من سر زدم به شما و کم لطفی از جانب شما بود ..بهر حال مطالب این دفعه ات عالی و خوشگل بود و کارت پستال های ..منم می گم برای دعات امین ..در ضمن چه اهنگ قشنگی گذاشته حواسم رو پرت کرد از بس قشنگه ...همسایه دیوار به دیوارت مهناز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد